divendres, 28 d’abril del 2017

Pla Lector, UNA FESTA SENSE TIGRE

Com cada curs en el nostre pla lector ens fan la representació d'un dels llibres llegits. Aquesta vegada ha segut el llibre UNA FESTA SENSE TIGRE. Ho hem passat "guai" perquè ens han fet interactuar i hem representat junt als actors els papers dels protagonistes del conte.

Dijous 27 d'abril, PLANTA RECICLATGE DE CERVERA

Aquesta setmana, després de vacances, teniem programades dos sortides.
Una, aquesta de la planta de reciclatge, que va ser molt interessant i productiva perquè encara que sabem que tenim que reciclar allí vam acabar de concienciar-nos de la importància que té per al medi ambient i la nostra supervivència. 




28 D'ABRIL, SORTIDA A CORREUS, MERCAT I CASA MEMBRILLERA

Avui 28 d'abril hem fet una sortida al poble; passant per correus, el mercat i la casa Membrillera.
Ha estat molt interessant ja que alguns de nosaltres no haviem visitat mai aquests llocs. 








dimecres, 12 d’abril del 2017

Ja és Pasqua!!!!!

Els alumnes de 3r i 4t hem sortit a menjarnos un ou de xocolata boníssim!!!!!!

dimecres, 1 de febrer del 2017

Xarrada RECICLATGE!!!!!!!

Avui han visitat les classes de 4t el tècnic de Medi Ambient de l'Ajuntament de Vinaròs Carlos Pérez i l'encarregada de l'empresa Ecovinaoil, la senyoreta Auria.
Ens ha explicat com poden reciclar l'oli de les nostres cases per a traure el màxim profit d'ell i mantenir el medi ambient. 
Ens han obsequiat amb un embut molt pràctic per poder reservar l'oli d'una manera més fàcil.
Per després llançar-ho als contenidors taronja que tenim arreu del poble. 
Ens tenim que concienciar que és important reciclar pel nostre benestar personal. 







divendres, 16 de desembre del 2016

Preparem el Nadal!!!!!!

Les xiquetes i els xiquets de 4t, preparem el Nadal amb moltíssima ilusió!!!!! Hem decorat unes portes molt boniques i hem penjat els calcetins a l'espera del Pare Noel!!! Quina emoció!!!!




dilluns, 9 de maig del 2016

Alegria de primavera!!!!






Excursió a Gilet!!!!

El passat dijous vam anar d'excursió a Gilet. Ens ho vam passar molt molt bé. Vam poder gaudir d' un dia d'activitats diferents. Vam pujar als cars i vam conduir com conductores i conductors de primera.