Asoma't i mira
"Educar a un nen no és ensenyar-li allò que no sabia sinó fer d'ell algú que no existia". - John Ruskin
divendres, 28 d’abril del 2017
Pla Lector, UNA FESTA SENSE TIGRE
Com cada curs en el nostre pla lector ens fan la representació d'un dels llibres llegits. Aquesta vegada ha segut el llibre UNA FESTA SENSE TIGRE. Ho hem passat "guai" perquè ens han fet interactuar i hem representat junt als actors els papers dels protagonistes del conte.
Dijous 27 d'abril, PLANTA RECICLATGE DE CERVERA
Una, aquesta de la planta de reciclatge, que va ser molt interessant i productiva perquè encara que sabem que tenim que reciclar allí vam acabar de concienciar-nos de la importància que té per al medi ambient i la nostra supervivència.
28 D'ABRIL, SORTIDA A CORREUS, MERCAT I CASA MEMBRILLERA
Ha estat molt interessant ja que alguns de nosaltres no haviem visitat mai aquests llocs.
dimecres, 12 d’abril del 2017
dimecres, 1 de febrer del 2017
Xarrada RECICLATGE!!!!!!!
Avui han visitat les classes de 4t el tècnic de Medi Ambient de l'Ajuntament de Vinaròs Carlos Pérez i l'encarregada de l'empresa Ecovinaoil, la senyoreta Auria.
Ens ha explicat com poden reciclar l'oli de les nostres cases per a traure el màxim profit d'ell i mantenir el medi ambient.
Ens han obsequiat amb un embut molt pràctic per poder reservar l'oli d'una manera més fàcil.
Per després llançar-ho als contenidors taronja que tenim arreu del poble.
Ens tenim que concienciar que és important reciclar pel nostre benestar personal.
divendres, 16 de desembre del 2016
Preparem el Nadal!!!!!!
dimecres, 2 de novembre del 2016
divendres, 7 d’octubre del 2016
dilluns, 9 de maig del 2016
Excursió a Gilet!!!!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)


















































